sobota, 17 sierpnia 2013

XIV rozdział

Darco i Victoria szli korytarzem .
Wiele osób na nich patrzyło bo nie było ich przez 6 dni.
Weszli do swojego dormitorium.
Pansy i Blaise siedzieli na kanapie.
Czarnowłosa spiorunowała spojrzeniem Pansy.
Poszli do pokoju Dracona.
-Powiesz mi kto to zrobił?-zapytał chłopak
-To była Pansy
-Coooooooooo??-wrzasnął blondyn
-Nooo
-Ta głupia suka ,jak ona mogła ci to zrobić?
-Ona jest zazdrosna o ciebie-odpowiedziała dziewczyna
Podeszła do chłopaka i przytuliła się .
-O mnie?
-Co się dziwisz prawie każda dziewczyna się w tobie buja ,tyle to ja mam takie szczęście-wyszeptała mu do ucha Czarnowłosa.
Jutro pogadam z Parkinson -powiedział Draco
-Zresztą co się dziwić nie mogę zaprzeczyć jestem przystojny -zaśmiał się Blondyn
-A jaki skromny
Usiedli oboje na fotelu.
Victoria siedziała Blondynowi na kolanach.
Draco rozpiął jej bluzkę.
-Sama umiem się rozebrać
-Ja zrobię to lepiej
Draco wziął na ręce Dziewczynę i położył ją na łóżku.
-Poczekaj chwilę -wstał i wyszedł.
Dziewczyna wsunęła się pod kołdrę.
Po chwili w drzwiach pojawił się Draco w jednej ręce trzymał wino a w drugiej bukiet białych róż.
-A nie mogłeś tego wyczarować? -zapytała dziewczyna 
-To nie było by takie romantyczne
 Usiadł obok niej ,zdjął marynarkę.
-Coś mi tu nie pasuje , masz za dużo ubrań na sobie-Victoria uśmiechnęła się łobuzersko i zdjęła mu koszulę.
-Trochę lepiej ..-zaczęła dziewczyna
Draco położył się na łóżku .Też wszedł pod kołdrę.
Pocałował Czarnowłosą w szyję raz ,drugi i jeden pcałunek zmienił się w serię pocałunków.
Victoria zdjęła spodnie Chłopakowi.
-Teraz to ty masz za dużo ubrań-powiedział chłopak
I zdjął jej legginsy.
Za chwilę bielizna też leżała na podłodze.
-Lubię patrzeć w twoje oczy przypominają mi....-powiedziała Vicky
-Co ci przypominają ???
-Księżyce
-Kocham cię-wyznał chłopak
-Ja ciebie też.
Czarnowłosa leżała wtulona w Blondyna gdy do sypialni wparował Blaise
-Sorry myślałem że Draco jest sam-wydukał
-Nic się nie stało ,nigdy nie widziałęś nagiej kobiety że tak się stresujesz -zaśmiała się Czarnowłosa
-Prawie nagiej-dodał Darco
-Co chciałeś- zapytał chłopak
-A nic już nie ważne

7 komentarzy:

  1. Krótkie, ale treść powala :) Pisz dalej! <3 U mnie nowy rozdział: dramionedracoandhermione.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem że rozdział troche krótki następny będzie dłuższy :**
      Napewno wpadnę

      Usuń
  2. Fabuła bardzo ciekawa :3 Można prosić o więcej szczegółów? :D np... czy Draco jest umięśniony :D i czy Blase spalił buraka jak wparował do pokoju xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze na pewno napiszę więcej szczegółów
      Dzięki za uwagę

      Usuń
  3. Jak już usłyszałaś treść powala <3 B.fajne ;d

    Wpadnij w wolnej chwili ;http://hogwartitsmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne pisz dalej
    czekam na następny rozdział :************

    OdpowiedzUsuń