czwartek, 5 września 2013

XVII rozdział

Victoria nie mogła odgonić myśli od tej sceny którą zobaczyła podczas śniadania .
Szła korytarzem na lekcje Eliksirów.
Cały czas tylko myślała.
Nie zauważyła chłopaka idącego z naprzeciwka i wpadli na siebie.
-Przepraszam nie zauważyłam Cię-powiedziała
-Tak w sumie ja ciebie też nie zauważyłem-uśmiechną się łobuzersko chłopak-Jestem Liam Smith.
-Victoria Snape
Dopiero teraz zauważyła że sięgała chłopakowi tylko do ramienia .
Chłopak był brunetem i miał niebieskie oczy .
-Z jakiego jesteś domu -zapytał
-Slytherin,a ty ?
-Też
Wszyscy uczniowie szli już do swoich klas .
-Przepraszam muszę już iść na lekcję-westchnęła Vicky
-To cześć
Dziewczyna odwróciła się i poszła do klasy.
Po lekcjach dziewczyna skierowała się do biblioteki aby znaleźć potrzebną książkę do wypracowania o Trolach.
Mijała wiele korytarzy nagle stanęła.
Myślała że jej się wydaje ,ale nie to była prawda.
W jednym z przejść do klas Stał Draco z jakąś Blondyną.
Całowali się.
Czarnowłosa stała jak wryta .
Po jej twarzy pociekły łzy.
-Właśnie widze jak mnie kochasz -krzyknęła w stronę Dracona.
Dopiero teraz ją zauważył .
Victoria odwróciła się i biegła przed siebie.
-To nie tak jak myślisz
Blondyn złapał ją za ręke .
Nie dotykaj mnie ,spieprzaj .-Krzyczała Victoria
-Porozmawiajmy ,wyjaśnię ci to.
-Nie mamy o czym rozmawiać -powiedziała przez łzy dziewczyna
Wyrwała mu się i pobiegła na błonia.
Usiadła pod drzewem.
Z nieba powoli zaczęły spadać kropelki wody.
Wstała ,szła w stronę drzwi.
Gdy doszła była przemoczona do suchej nitki.
-Czysta krew - wypowiedziała aby przejść dodormitorium.
Szybko pobiegła aby nikt nie zauważył że coś się stało.
Weszła do sypiali.
Usiadła na podłodze i płakała.
Cały makijaż spłyną jej na policzki.
Podeszła do komody i wyjęła butelkę Ognistej.
Gdy butelka świeciła pustką ,położyła się na łóżku ,lecz gdy zamykała oczy to przypominały jej się wszystkie wspólne chwile z Darconem.
Zasnęła.
_______________________________________________________________
Myślę że się spodoba dzisiaj dodam jeszcze jeden rozdział.
Wczoraj wieczorem miałam wenę twórczą więc wyszły 2 rozdziały xD 

2 komentarze:

  1. Świetny! Pozdróweczki i Lofki dla cb! PS Zmieniłam adres bloga - teraz to miloscumieraostatnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń